Filmy rower, pieniądz

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje rower, pieniądz. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Anaïs (Anaïs Demoustier) ma trzydzieści lat i jest spłukana. Ma kochanka, którego już nie pokocha. Spotyka Daniela (Denis Podalydès), który od razu ją zadowala. Ale Daniel mieszka z Émilie (Valeria Bruni Tedeschi), którą Anaïs również lubi. To historia młodej kobiety, która jest niespokojna. I to też jest historia wielkiego pragnienia.

Borgo

0,0
32-letnia Melissa (Hafsia Herzi), doświadczona strażniczka więzienna, przeprowadza się na Korsykę z dwójką małych dzieci i mężem. Szansa na nowy początek. Dołącza do zespołów ośrodka penitencjarnego innego niż pozostałe. Tutaj mówi się, że nad strażnikami czuwają więźniowie. Integrację Melissy ułatwia Saveriu (Louis Memmi), młody więzień, który wydaje się wpływowy i oddaje ją pod swoją opiekę. Ale po uwolnieniu Saveriu ponownie nawiązuje kontakt z Melissą. Ma do poproszenia o przysługę… Zostaje uruchomiony zgubny mechanizm.
Doskonały film dla wszystkich miłośników kina akcji i talentu Jackie Chana. Jackie (Jackie Chan) występuje w polpularnym show telewizyjnym. Przypadkiem, za sprawą wścibskiej reporterki zostaje wplątany w wojnę gangów. Handlarze narkotyków sądzą, że jest on w posiadaniu taśmy video - dowodu ich przestępstwa. Oczywiście, są w błędzie. Jednak Jackie - niepoprawny bohater, który zawsze staje w obronie słabszych, szczególnie jeśli jest to piękna pani reporter - bierze sprawy w swoje ręce i wkracza do akcji. [opis dystrybutora do wydania DVD]


Havana (Patricia Arquette) i Peter (Tate Donovan) okradają objazdowe wesołe miasteczko i uciekają do Kanady. By lepiej się ukryć wstępują do wspólnoty religijnej, w której niegdyś Peter się wychowywał. Żeby zadowolić konserwatywnych przełożonych wspólnoty, para uciekinierów wstępuje w związek małżeński. Wkrótce po ślubie, Peter ukrywa skradzione pieniądze w sobie tylko wiadomym miejscu i... ginie w wypadku samochodowym. Według reguł panujących we wspólnocie na Ezekielu (Joseph Gordon-Levitt), młodszym bracie Petera, spoczywa teraz obowiązek poślubienia Havany.
Jak niemal zawsze u Janusza Nasfetera bohaterami filmu są dzieci. Sam film składa się z dwóch nowel, w których reżyser porusza sprawy dla dzieci bardzo ważne, a często niezauważalne przez dorosłych. Stąd notabene tytuł filmu. Pierwsza nowela jest zatytułowana „Karuzela” i dzieje się w małym miasteczku (w tej „roli” Kazimierz nad Wisłą). Mali bohaterowie marzą o tym, aby przejechać się na karuzeli, ale – niestety – nie mają na to pieniędzy. Kiedy jednak w karuzeli psuje się silnik, nadarza się dla chłopców okazja, aby zarobić poprzez obracanie nią ręcznie. Czy po kilku godzinach takiej wytężonej pracy będą jednak jeszcze mieli siły, by swoje marzenie wreszcie zrealizować? Nowela druga to „Upadek milionera”. Opowiada o niespełna dziesięcioletnim, nieśmiałym chłopcu, którego największym marzeniem jest akceptacja przez rówieśników. Z braku jednak jakichkolwiek talentów, które wyróżniłyby go z tłumu, postanawia zaimponować kolegom świnką-skarbonką, w której to podobno trzyma sporą sumkę przeznaczoną na zakup roweru. Czy jednak owe oszczędności są rzeczywiste, czy też są jedynie mitem, niebawem się okaże…
Jeśli za plecami każdego wybitnego mężczyzny zawsze stoi kobieta, psycholog Uniwersytetu Harvarda, dr William Moulton Marston (Luke Evans), miał szczęście. Za jego plecami stały dwie wyjątkowe kobiety: jego żona Elizabeth Marston (Rebecca Hall) i ich wspólna kochanka – Olive Byrne (Bella Heathcote). Nie tylko pomogły mu udoskonalić detektor kłamstw, nad którym pracował, pomogły mu także w zaawansowanych badaniach nad ludzką psychiką. Te z kolei zainspirowały go do stworzenia pierwszej kobiecej postaci superbohatera – Wonder Woman. Dziś ikony, wtedy łamiącej bariery, kontrowersyjnej, cenzurowanej heroiny, którą od ośmiu dekad podziwiają fani na całym świecie.
Anka ma osiemnaście lat, jest jedną z najlepszych uczennic szkoły baletowej. Ma ambicje i marzy o wielkiej karierze. Niestety zakochuje się niezbyt szczęśliwie w Marku, obracającym się w środowisku kumpli szukających szybkiego zysku i łatwego życia. Anka ulega coraz to większemu wpływowi Marka. Do czego to doprowadzi?
Konflikty społeczne są w pełnym rozkwicie. Adrien Colbart (Bernard Blier), prezes potężnego CGI, uważany jest za przywódcę związkowego o radykalnych tendencjach. Jego siostrzeniec Benoît Lepape (Jean Yanne) jest cichym człowiekiem, który pracuje jako analityk finansowy w grupie przemysłowej. Wbrew temu, co myśli jego wujek, nie jest wrogo nastawiony do robotników. Z drugiej strony widzi demonstracje i transparenty jako „wybryki”. Po niefortunnym posunięciu Lepape zostaje zwolniony przez przykutego do wózka inwalidzkiego, Chourasa (Fernand Ledoux). Idzie do wuja i wyjaśnia mu swoją strategię: „przeciwko kapitalizmowi używaj kapitalizmu”. Przekonuje go do zainwestowania funduszy związkowych w odnoszący sukcesy biznes rowerowy. Mając te same fundusze i dochody z rowerów, Lepape wkrótce otworzył fabrykę modeli elektroniki.
To historia Lolity Cassard, dwudziestolatki, która jest wściekła na cały świat, ponieważ nie wygląda jak dziewczyny z pism kolorowych, ani jak jej szczupła macocha. Tak strasznie chciałaby być piękna, przynajmniej w oczach swego ojca; pragnie skłonić go, żeby w ogóle chociaż na nią spojrzał. Jest to również historia mężczyzny, Etienne'a Cassarda, który nie za bardzo ogląda się na innych, ponieważ zbyt wiele czasu zajmuje mu przyglądanie się sobie - czuje, że się starzeje, wie także, co to znaczy być niekochanym, a obecną pozycję musiał sobie wywalczyć.[...] To historia ludzi, którzy wiedzą doskonale, co zrobiliby na czyimś miejscu, ale niezbyt dobrze radzą sobie na własnym.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…